Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2014. november 28., péntek

Watch it: Big Daddy (Apafej)

Sziasztok!
Visszatértem, frissen (?) , megírt dolgozatokkal a hátam mögött. (Az egyiket már meg is kaptam. Csillogós tollal lett kijavítva. Férfi tanárom van, úgyhogy... TEJÓÉG! CSILLOGÓS TOLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D oké, abbahagytam.)
Itt a film, amit ígértem. Mivel nem szeretném tovább várakoztatni Liát,(a végén még bedühödik, idejön, és bánt... :) ), ezért előreveszem Londont. :) Úgyhogy, következőnek, Londonra felkészülni.
Addig is, lássuk a filmet.


- A sztori:

Sonny képtelen felnőni. Mikor ezt a barátnője is szóváteszi és lelép, Sonny kicsit összeomlik. Hirtelen egy gyereket talál a küszöbön, aki egy levelet ad át neki, amiben az áll, hogy állítólag Sonny haverjának, Kevin-nek a fia. Kevin tagadja, meg amúgy is éppen Kínába utazik, úgyhogy megkéri Sonny-t, hogy amíg utánanéz a dolognak, hadd legyen nála a kölyök. Sonny beleegyezik, de hamar rájön, hogy gyereket nevelni nem egyszerű...
Főszereplők:

- Sonny Koufax:

Megbízhatatlan, gyerekes pasas. Hamar ideges lesz, ennek ellenére a gyereket szabad szellemben 'neveli'. (Már ha ezt annak lehet nevezni.) Mikor már egy ideje együtt vannak, megszereti a kis srácot, és felmerül benne, hogy kellene egy saját. Vagy meg kellene tartani ezt. De ehhez kéne egy barátnő!
Volt pár nagyon aranyos 'fogása'. pl. a napszemüveg, amit ha a gyerek feltesz, láthatatlan lesz, és így nem fognak hozzászólni ijesztő emberek
Ez annyira édes volt tőle. Valamennyi érzéke mégis van a gyerekekhez.

Sonny és Julian


Az egyik kedvencem a barátja volt, a kajakihordó. Neki volt a legjobb karaktere.


- Julian:

Az 5 éves kisfiú, akit Sonny befogad. Nem tudja, hogy ki az apja, hogy Sonny az apja-e vagy miért kellett idejönnie. Jó, a mamája elküldte az apjához, de ennyi. Miért lesz neki jobb itt?
Mivel van egy 3, 5 éves öcsém, eléggé ismerem már ezt a korosztályt. :D Vicces volt látni, hogy amit a tesóm naponta megcsinál ('pisilnem kell, menjünk ide, TV-t nézni akarok') mennyire kiborít valakit, aki nincs hozzászokva. (Jó, persze, engem is simán kiborít, ha olyan napom van.)
Azért, a helyzetet továbbgondolva, Julian messze a legérettebb karakter a sztoriban. Elmegy egy idegen pasashoz, aki talán az apja, akiről  nem tud semmit, de ő nem hisztizik, hanem végigcsinálja. Ha Sonny valamit nem tud, segít neki, elmagyarázza, hogy hogyan szokta.
Julian

Julian-t a kicsi Dylan és Cole Sprouse játssza (egyszerre...) és nagyon-nagyon fura őket ekkorának látni. Ugye, ők a Zack és Cody életé-ben tűntek fel a Disney Channel-en, én onnan ismerem őket. (Régebben néztem Disney Channel-t a nagyobbik öcsémmel, meg az unokatesómmal, mikor kisebbek voltunk. Istenem, de rég volt. :D )


- Összességében:

Ez egy olyan film, amit családdal lehet szerintem a legjobban élvezni. Mellettem ott ült Apa, mikor néztem, és elejtett pár igen megható megjegyzést...
Vicces, nagyon jót lehet rajta röhögni.
Kedvenc szereplő: Julian, egyértelműen. Annyira felnőttes, hogy áhhhh.... szeretnék ilyen lenni.
Legellenszenvesebb szereplő: Sonny annyira nem nyert meg.
Legjobb rész: Mikor Julian megérkezik.
Legrosszabb rész: Mikor a gyámhatóságon vannak.
Kedvenc idézet: Nagyon gáz, de egy se jut eszembe.... *elpirul*



Jó rövid lett. Akkor jövök Londonnal, úgyhogy Lia : Keep Calm! :D
(Mellesleg. Néztétek már a blogot angolul? Nagyon vicces, úgyhogy ajánlom. Én szórakoztam vele vagy 10-15 percet, és nagyon gáz, ahogy fordít...)
Szép hétvégét!
Holnap nem biztos, hogy tudok jönni (amúgy ezért írtam most) , mert vendégség lesz. Szüleim buliznak... :D
Na pá...














10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, kedvem támadt újranézni. :D Nem is ismertem fel elsőre Zacket és Codyt! És nekem Adam Sandler a kedvenc színészem, szóval... :)
    Hamar következőt!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Évi. :)
      Én se ismertem fel őket, csak mikor keresgéltem képeket a poszthoz, találtam egy szereplőlistát, és akkor jöttem rá, hogy ezek ők. Olyan 'Na ne már!!' pillanat volt. :D
      Jövő héten hozom a következőt, addig is holnap Amanda. :D

      Törlés
  2. Most meghatódtam.* hüpp*
    Beleírtál a bejegyzésedbe ez nagyon jól esik.
    És nem leszek dühös nem megyek hozzád és ütlek le.egyrészt azt se tudom hol laksz.na majd elárulod vagy nem.
    Hogyan lehet megnézni a blogot angolul? Gratulálok a csillogós tollas dogádhoz.de hanyas lett?
    Öömmmm....hívatlan Aminak?
    Vagy esetleg bloggerinának?

    Az Apafej nagyon jó és vicces film.Adam Sandler jó színész.te Sonny-t vagy Adam-et tartod ellenszenvesnek?

    Bocsi a helyesírási hibákért.

    Remélem a Londonos posztot minél hamarabb hozod különben dühös leszek és megkereslek ( csak viccelek vagy sem?)

    Xxx,Lia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lenne kedved novellákat írni? Kitehetnéd a. Must-ra vagy az Amandára. Nagyon jól írsz és sok mindent szeretnék olvasni tőled.pl.verseket is szívesen olvasnék.

      Xxx,Lia

      Törlés
    2. Jó hétvégét / bulizást!

      Törlés
    3. Hú. Akkor sorban.
      1, Először is, köszi, de nem nagyon járok bulizni. :)
      2, Budapesten lakom, azon belül is Budán, egész pontosan 12. kerület.
      3, a blogot angolul úgy tudod megnézni, hogy a jobb oldalon megkeresed a Google Fordítót (a kedvenc blogok listája alatt van) és beállítod a nyelvet. szerintem vicces :D
      4, Sonny-val volt bajom, nem Adammel. Adam jó színész, és nagyon vicces, őt szeretjük!! <3
      5, a dogám éppencsak ötös lett(nem vagyok jó képfelismerésben, ki a fene tudja eldönteni, hogy 3 rosszminőségű fekete-fehér képről, hogy melyik reneszánsz stílusú?? :D )
      6, annak hívsz aminek akarsz. De az Aminak örülnék.
      7, nos, novellák. Lenne hozzá kedvem, csak témát nem nagyon tudok kitalálni. De ha ti írtok, hogy milyen témában írjak, vagy megadtok egy címet, egy szereplőt vagy valami ilyesmit, akkor megpróbálom. :) Hú.... versírás... utoljára szerintem 3 évesen próbálkoztam vele. :D (1 rím összejött!!!!) azt nem nagyon erőltetném, ha nem baj, az az öcsémnek jobban megy. De a novellában benne vagyok!
      8, bármikor máskor beleírlak a bejegyzésbe, és szívesen <3

      Törlés
    4. Híres emberről Írhatnál vagy egy átlagos lánytól Ami��.

      Xxx,Lia

      Törlés
    5. Mármint, hogy novellaként?

      Törlés