Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2014. december 26., péntek

Christmas

Naaaaa.... akkor. Ígértem karácsonyi posztot. (Meg sok minden mást is... khm... London.)
Nincs túl sok mondanivalóm, a lényeg csak annyi, hogy nagyon boldog karácsonyt minden olvasónak!!! :)






Gondoltam rá, hogy írok listát karácsonyi filmekről meg zenékről, de mivel filmeket nem nagyon ismerek ilyen témában, maximum a zenés felét tudom megvalósítani.
(Jó, ez nem teljesen igaz, pl. láttam a Reszkessetek betörők!-et... de mást semmit. Ha ismertek karácsonyos filmet szóljatok. Mivel ugye van egy öcsém, most nagyon mennek a karácsonyi rajzfilmek nálunk, de azzal nem hiszem, hogy sokra megyünk... :) )

Karácsonyi zenék, amiket érdemes meghallgatni:


- Santa Claus is coming to town:

Hiába ősrégi, és gyerekdal, szerintem aranyos .

- Joy to the World:

Nekem az egyik kedvencem. Ez az az Örvendj világ című dal, csak angolul .

- Do they know it's Christmas-time? :

Gyönyörű és nagyon elgondolkodtató. Az afrikai gyerekekről szól, akik éheznek, vagy egy járvánnyal küzdenek, míg mi vígan karácsonyozunk. Szerintem nagyon kemény ebbe belegondolni...
Nem kezdek el papolni, hogy így-úgy kell csinálni, csak annyit, hogy hallgasd meg és gondolkodj el egy kicsit...

- Mariah Carey: All I want for Christmas is you:

Nem tudtam kihagyni. :) Sokan nem szeretik, de szerintem jó, és Mariah-nak nagyon szép hangja van, úgyhogy ha másért nem, akkor legalább ezért ...
(Még a számítógépem háttere is ilyen....)
Most éppen ez a hátterem... szerintem aranyos. (Szerintem kb. minden aranyos, úgyhogy ennek nem volt információ-tartalma...) :D







Igazából így ennyit gondoltam karácsonyra. (Ha úgy vesszük, nem is késtem el ezzel a poszttal, mert karácsony 2. napja van... :D )
Nagyon boldog karácsonyt mindenkinek, még jövök!!!! :) *szeret mindenkit *












8 megjegyzés:

  1. Nem rossz számok. Az utolsót imádom.
    Xxx,Lia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt én is... :)
      pár éve tanultuk angolon (mármint, hallgattuk, meg a szöveget értelmeztük, stb.) és nagyon megtetszett

      Törlés
  2. Igazából szerelem!!!
    Nagyon jó karácsonyi vígjáték, nálunk mindig ez megy. Nagyon vicces!!! :DD
    Neked is boldog karácsonyt!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, köszi. Megnézem.
      Amúgy a bátyád nem kap idegbajt az ilyen filmektől? :)

      Törlés
    2. Ohh, dehogyisnem, ezért nézzük! :DD
      neem, igazából ha nagyon olyan, akkor nem nézi, de ezt például kompenzálja humora.:)

      Törlés
    3. Aha... :D
      Nem gondoltam volna, hogy ilyen filmet is néz, mert folyton csak szidja, hogy nincs bennük értelmes gondolat.... :)

      Törlés
    4. Igazából idén nem nézte, de már látta párszor. És tényleg nem szereti az ilyeneket. De bosszúból a múltkor a Vsaembert nézette anyuval. :DD

      Törlés