Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2015. szeptember 11., péntek

About me #1

Újra itt!
Most éppen nem tudtam semmilyen kért filmet megnézni, illetve olvasni, úgyhogy így téma híján beszélek magamról. :D
Az úgyis könnyen megy.

Tehát, íme néhány hasznosnak nem nevezhető infó rólam, amitől esetleg kicsit jobban megismertek:



  • Lassan betöltöm a 17-et, amitől kicsit tartok, mert az azt jelenti, hogy ténylegesen mindjárt felnőtt leszek és már csak egy évig leszek kiskorú. Nem akarom, én szeretek gyerek lenni! :D
  • Kedvenc színem a vörös.
  • Beszélek angolul, most készülök belőle középfokú nyelvvizsgázni, valamint 3. éve ismerkedem az olasz nyelv rejtelmeivel, több-kevesebb sikerrel.
  • A hajam sok és barna. (Eme precíz definíciót a barátom adta rá. :D ) Most éppen ugyan meg van csappanva a mennyisége, de 40-50 cm így is van. Mázlim, hogy egyenes hajam van, ekkora mennyiségben a göndört nem bírnám kezelni.
  • Zöld szemem van, miközben mindenki azt mondja, hogy barna. Pedig nem! :P
  • Tizenegyedikes vagyok.
  • Van 2 öcsém, az egyik kilencedikes, a másik meg oviba jár.
  • A szüleim matektanárok. Én, mint humános, pedig a kis fekete bárány vagyok. :D
  • Imádom a nyulakat, mert aranyosak.
  •  A barátaim szerint "hülyeségem határtalan" (ismét eredetiből idézve), illetve nálam naivabb embert még nem láttak.
  • 12 éves korom óta írogatok. Először az öcsémnek kezdtem írni egy Phineas&Ferb trilógiát, (még mindig a 2. résznél tartok, de szándékomban áll befejezni) aztán áttértem a weblap-szerkesztésre, végül a blogolásnál kötöttem ki.
  • Eleinte baromira féltem, hogy az ismerőseim rám ismernek, aztán jól kiröhögnek emiatt. Ez mondjuk azóta se hagy teljesen nyugodni, ezért is nem szeretek magamról írni.
  • A kedvenc tantárgyam a töri. Olyan jó tanárom van, hogy néha órán, amikor rávilágít egy összefüggésre két olyan esemény között, amire abszolút nem számítottál, akkor egyszerűen áhhhh... szavakban nem kifejezhetően elképedek és "teúristenezmilyenmárilyennincs" . :)
  • Még a föcit is szeretem.
  • Színész szeretnék lenni. Kicsiként akartam énekes, táncos, tanár, és író lenni. Esetleg mindez együtt.
  • Én az a lány vagyok, aki abszolút beleolvad a tömegbe és tök félénk. Kivéve, ha jobban megismered és összebarátkoztok. Akkor csak óvatosan! :D


 Egyelőre ennyi jut eszembe, ha van kérdésed hozzám, aminek a megválaszolása nélkül képtelen vagy továbbélni, akkor tedd fel nyugodtan kommentben! :) Én izgatottan várom.
Amint tudok, jelentkezem ismét, a hétvégén kissé kaotikus lesz, de igyekszem.
Bye by me :D (nem, megfogadtam, hogy nem gyártok hülye szóvicceket)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése