Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2016. február 21., vasárnap

Bocsánat

Sziasztok!
Lassan egy hónapja nem volt poszt, amit nagyon sajnálok. Mostanában az Amanda-t írom inkább, mert arra jönnek a kommentek meg azt nézik....
Aki nézi ezt is, az se aggódjon, mert nem tervezem törölni vagy ilyesmi. Lesz itt is poszt. Jövő hétvégén biztos. Egy könyvről fogok írni, amit nemrég olvastam. :) Hosszú lesz és szerintem vannak értelmes gondolataim a műről.
Ne haragudjatok, hogy ide nem írok, mindig nagyon sűrű a január-február, most továbbjutottam Kazinczy-n és OKTV pályamunkát is írtam, meg ott volt a suli is...
Most egy picivel kisebb rohanás lesz, mert a Kazinczy következő fordulójáig még van egész 1,5 hetem. :D De fogok írni, ígérem. Ide is. 
Még egyszer bocsánat, többet nem fordul elő ilyen! <3
Köszönöm a támogatást és a megértést!!!! <3
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése