Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2014. augusztus 26., kedd

Listen it: Kelly Clarkson

Adele mellett Kelly Clarkson is nagy kedvencem, ezért gondoltam, írok róla pár sort.


Kelly 2002-ben robbant be a köztudatba, miután megnyerte az American Idol-t. Eddig 6 nagylemezt, és 24 kislemezt jelentetett meg. Mivel júniusban megszületett a kislánya, River Rose, inkább a családjára koncentrál, így a közeljövőben nem igazán várható új lemez.
River Rose

Kelly elég gyakran váltogatja a hajszínét, volt már szőke és barna is.
Barna hajjal
Szőkén
Nekem barna hajjal jobban tetszik. Nektek? ;)
Kelly-nek nagyon szép hangja van, nem olyan mély és telt, mint Adele-nak, de attól még gyönyörű.
Nekem ez a 2 kedvenc számom tőle: Listen to your heart , Stronger
(Bocsánat, hogy mindenből a lyrics verziót linkelem be, de én szeretem úgy hallgatni a dalokat, hogy látom a szöveget.)



Csütörtökön jövök, addig is bye!
Ja, újabban nem nagyon kapok kommenteket.... :(














4 megjegyzés:

  1. Bocsi hogy nem írok komit de nyaralok. Barna hajjal jobb.és én is szeretem kelly-t és a hangját

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, hogy nyaralás alatt is ránéztél a blogra!!! <3 *meghatott sóhaj*
      Megkérdezhetem,hogy hogy hívnak?

      Törlés
  2. Kornéliának hívnak de Liának szólítanak, becéznek.és igazából nincs mit köszönnöd hogy ránézek a blogodra ez természetes és magától értetődő.

    VálaszTörlés