Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2014. október 27., hétfő

Watch it: The Wedding Planner (Szeretném, ha szeretnél)

Sziasztok!
(Ne haragudjatok, azt ígértem, hogy az őszi szünetben 'visszatérek', többet írok, lesz sok új poszt, stb. Sajnálom, kicsit beteg vagyok, meg az öcsém is beteg, meg anyukám tiszta ideg, hogy miért ülök ennyit a gép előtt, és ezért nem tudtam befejezni ezt a bejegyzést... bocsi, ne haragudjatok, ugye nincs harag? :) )
Erről a filmről is TI kértétek, hogy írjak, ezért megnéztem. Nem lett életem filmélménye, de nem volt rossz sem.
Akkor lássuk.


- A sztori:

Mary esküvőszervező, okos, precíz és nagyon profi. Ennek ellenére ő maga még nem találta meg az igazit. Megkapja álmai munkáját: egy igazán exkluzív és fontos esküvőt kell megszerveznie.
Úgy tűnik, az élete kezd révbe érni. Egy helyes orvos megmenti egy balesettől, és minden szuperül alakul köztük.
Azonban az élet mindig tartogat meglepetéseket...
A film plakátja
- Szereplők:
Főszereplők:
-Mary:

Mary igazi neve Maria, mivel a lány olasz. Az anyja már nem él, az apja pedig folyton férjet keres neki.
Mary hihetetlenül pontos nő, és mindig tudja, hogy mi a dolga, sosem esik pánikba... egyedül a szerelem az, amihez abszolút nem ért. Ami kicsit ironikus, tekintve, hogy esküvőszervező. (Bár erre megvan a magyarázata: "Nem értek hozzá, ezért tanítom." ) Ja, hogy ez így megy... mindenki így menjen mostantól suliba/orvoshoz... :D
Mary
Elég keveset tudunk róla, a film vége felé kezdenek csak kiderülni olyan kulcsfontosságú dolgok, mint pl. volt egy vőlegénye, aki megcsalta, ezért nem igazán akar férjhez menni, mert fél az újabb csalódástól
Mikor azonban a doki felbukkan, elég hamar beleszeret. :)


- Steve:

A doki, egész pontosan gyermekorvos. Mikor megmenti Mary-t, éppen egy szemeteskonténer akarta elütni a lányt... romantikus egy találkozás, nemde? :D
Nem szeretném nagyon részletezni, hogy mi a kalamajka oka, mert hátha ezt olyanok is olvassák, akik még nem látták a filmet. Nekik üzenem, hogy nézzék meg!
Aki meg tudja, hogy mi a baj/probléma/konfliktus a filmben, annak csak annyit: Kinek kéne egy ilyen pasas? Undorító, hogy mit művel. Pont olyan, mint Mary előző vőlegénye. Én nem bíznék meg benne.
Steve

Plusz, nekem nem tetszik. Szóval... én őt nem nevezném helyesnek. (Mindezt azért, mert túl kritikus vagyok, gáz az ízlésem vagy csak simán annyira szerelmes vagyok a barátomba, hogy minden más fiú elmehet a fenébe... egyébként így is van. :D  Azaz, az utolsóra gondoltam.)


- Mellékszereplők:
- Francesca:

Röviden csak Fran. Ő az a gazdag nő, aki megbízza Mary-t, hogy szervezze meg az esküvőjét.
Fran
Oké, szerintem kifejezetten gonosz arca van. Meg olyan szigorú. Plusz nem tűnik olyan fiatalnak. Oké, persze, Jennifer Lopez se 20 éves, de azért ezen a nőn is látszik, hogy bőven elmúlt 35... és nem is tévedtem, most néztem meg, idén töltötte be a 41-et. (Nem, nem azt mondom, hogy aki elmúlt 30, az menjen a búsba... csak annyi, hogy akkor már legalább a filmben nem kellett volna áradozni, hogy milyen fiatal. Vagy a sminkjén dolgozni. J. Lo-nak legalább elhiszem, hogy fiatal, neki annyira nem. )

- Massimo:

Mary gyerekkori ismerőse, akihez az apja feleségül akarja adni a lányát...

- A filmről:

Hát, szóval. Először is, köszi, hogy írtátok, hogy írjak róla, mert ha nem tettétek volna meg, akkor lemaradtam volna erről a filmről. És nem ismerhettem volna meg J. Lo-t, mint színésznőt. Eddig nem láttam egy filmjét se. De nagyon tud játszani. Sajnáltam, hogy nem énekeltették, hiszen, mégis énekes, használják ki! :D
Matthew McConaughey-t már rengeteg felejthető, nyálas romantikus filmben láttam, úgyhogy őt kb. ismerős arcként üdvözöltem.
Az egész igazából... hm... kiszámítható volt a sztori, hiszen ha a 15. percben találkozik a pasival, kell hogy legyen valami gubanc. (Mellesleg utálom azt a szót, hogy pasi, mégis ezt használom, na mindegy...)
Nekem egy kicsit semmilyen volt. :/ Vagy csak túl sok ilyen filmet láttam már. Valószínűleg az utóbbi.
Ettől függetlenül voltak benne jó poénok, meg maga az alapötlet kivitelezése nagyon jó volt. (Mármint, alapötlet=balhé oka)
Kedvenc szereplő: Massimo, de csak mert olasz.
Legellenszenvesebb karakter: Steve nem lopta be magát a szívembe, de a legrosszabb egyértelműen Mary apja. Kényszeríti a lányát, hogy menjen férjhez? Hol vagyunk, a középkorban? *legyint, és fintorog*
Kedvenc rész: Az eleje. Azt jól megcsinálták.
Legrosszabb rész: Húha... amikor részeg, és Steve viszi haza.
Kedvenc idézet: "- Hová megy atyám?
                            - Hív a természet.
                            - Majd később visszahívja..."
Mindez, a film 2. percében. :D Erre még apám is felnevetett.





Nos, itt a vége. A héten még legalább 2szer szeretnék írni itt, és még 2 Amanda-t is.
( Amanda-val eléggé leálltam az utóbbi időben, ennek van több oka is. 1, kevés idő 2, kevés ötlet 
Időm most van, az ötlet a nagyobb gond. De az is lesz. Mármint, igazából, úgy szoktam Amanda történetét írni, hogy vannak ilyen főbb vonalak, hogy minek kell megtörténnie... pl. tudtam, hogy összejönnek Adam-mel, és tudtam azt is, hogy hogyan találkoznak először, de hogy közte mi fog történik, az számomra is rejtély volt, addig a pillanatig, ameddig le nem írtam... :) )
Na, még jövök, addig is helló...














2 megjegyzés:

  1. Jó lett és hosszú és örülök hogy megszeretted j.lopezt
    Olvastad Leiner Laura legújabb könyvét a Késtélt? Ha igen írsz róla?
    Én még nem olvastam de már megrendeltem a könyvesbotban és már nagyon várom.
    A Little Mix-ről és London-ról mikor lesz poszt?

    Xxx,Lia

    VálaszTörlés
  2. Köszi.
    Nem, még nem olvastam, de jó, hogy szólsz, felveszem, a 'Mit olvassak el év végéig?' -listámra .
    Majd számolj be, hogy hogy tetszett.
    A Little Mix holnap jön, London meg nemsokára...

    VálaszTörlés