Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2015. január 1., csütörtök

Újévi fogadalmaim

Sziasztok!
Először is, szeretnék mindenkinek nagyon-nagyon boldog, sikeres újévet kívánni! Welcome in 2015!






Milyen volt a szilveszteretek? Egyáltalán fent maradtatok vagy elmentetek aludni? :) (én tavaly kilenckor lefeküdtem, mert meguntam a napot :D )

Nos hát. Tavaly sikerült 40 posztot összehozni, amire azért vagyok büszke, mert júniusban indult a blog, vagyis ez a 40, ez nem egy év alatt negyven, hanem félév alatt. Azért úgy kicsit más, nem? :)
Idén is igyekszem hasonló szaporasággal gyártani a bejegyzéseket. Persze, ez nem csak tőlem függ, ugye ott van a suli, és egyéb elfoglaltságaim. Ezért szeretnék tőletek türelmet kérni, hogyha késik a poszt. :)

Nem tudom, hogy szoktatok-e újévi fogadalmakat tenni (én nagyon nem, de nem baj) . Ha tesztek, akkor megosztjátok velem? Persze, csak ha akarjátok, és nem titkos.
Idén én is teszek fogadalmakat, majd meglátjuk, mi sikerül belőle! :)
Én ezt a listát írtam:

Mit fogadok meg?
 

1, Rendszeresen blogolok

Bár valószínű, hogy nem lesz belőlem író, azért szeretem ezt csinálni, úgyhogy jó volna rendszeresen írni.

2, Jobban megnyílok

Annak ellenére, hogy itt, a neten elég nagy szám van, és 2 blogot is írok, valójában nem vagyok egy nagyon társaság középpontja-típusú lány. Jó, persze, ha a barátaimmal vagyok, akkor vagyok igazán önmagam, és viccelődöm, sokat beszélek, stb. De ha az osztályban vagyok... van, hogy néha egyszerűen nem merek megszólalni. Idén azért jobb a helyzet, tavaly még ennyit se beszéltem, de  még bőven fejlesztésre szorulok.

3, Ha kijutok egy verseny döntőjére, készülök rá

Tavaly 2 versenynek is benne voltam az országos döntőjében, és egyikre se készültem. (Jöhet a lapát és a föld...) Úgy voltam vele, hogy lesz, ami lesz.
Utólag visszagondolva, ha már bekerültem, ne azon múljon a végeredmény, hogy nem készülök rá! Nem is értem, hogy gondoltam... ilyen többet nem fordul elő.

4, Rendszeresen járok a különóráimra

Értsd: színjátszóra és templomba. (Jó, a templom nem igazán különóra...)
A színjátszót ebben a tanévben kezdtem, nagyon tetszik, de ha rossz napom van, simán kihagyom. Az pedig a tanárnak annyira nem tetszik. Meg mondjuk jobb, ha ott vagyok. Ha nem vagyok ott, lemaradok valami fontosról, vagy éppen nem kapok szerepet a darabban, amire készülünk. A plusz 2 óra szabadidő nem ér ennyit.

5, Küzdök azért, hogy színész lehessek

Nem tudom, mondtam-e már, de én színész szeretnék lenni. Ennek mindössze 3 akadálya van: olyan gátlásos vagyok ismeretlen emberek előtt, mint egy kislány, nem tudok énekelni, és a mozgáskultúrám is elég egyedi, hogy finoman fogalmazzak.
Ezeket mind lehet fejleszteni, meg eltüntetni, úgyhogy innentől csak rajtam múlik!

6, "Megtartom" a barátomat

Oké, ez nem feltétlen fogadalom, ez inkább olyan 'szeretném' kategória. Mert ez nem csak rajtam múlik. De jó lenne. Nagyon.



Hm... több nem jut az eszembe. Akkor ennyi. Év végén majd beszámolok róla, hogyan sikerült. :)
Addig is pihenjetek sokat (ebben a maradék 4 napban), BÚÉK és még jövök itt is!!! ;)


























6 megjegyzés:

  1. Neked is boldog új évet! c:
    Nekem kicsit furcsa fogadalmaim vannak :DD
    1. Rendszeresen blogolni!!!
    2. Minimum 15. 000 oldalt olvasni
    3. Befejezni az írásaimat
    4. Újra biciklire ülni :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 15.000 oldal??? Hú... :)
      A biciklis esésedről hallottam, azóta nem ültél biciklire?? Sajnálom...

      Törlés
    2. Idén azt hiszem 12104 volt. :DD
      És nem, félek tőlük... :)

      Törlés
    3. Hú, az sok. :)
      Uhhh... az rossz.

      Törlés
  2. BUÉK!
    Nekem nincsenek fogadalmaim.
    De a tiéd jók.

    Xxx, Lia

    VálaszTörlés