Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2015. január 26., hétfő

Watch it: Miss Congeniality& Miss Congeniality 2 (Beépített szépség&Beépített szépség 2.)

Sziasztok!
Igyekszem elég hosszúra írni ezt a bejegyzést, mivel a következő 2 hét elég mozgalmas lesz. TZ-k, próbák, készülés a szalagavatóra... (nem, még nem saját :D, csak táncolunk a sulis tánccsapattal) .
A következő már tényleg London lesz. ;)



Ritkán mondok ilyet, de azt hiszem, megvan a kedvenc filmem. Már a Charlie angyalai is esélyes volt a címre, de ez a film mindent vitt. Vicces, jó a sztori, jól van megcsinálva... epic.


Miss Congeniality(Beépített Szépség:)
A sztori:
 
Gracie Hart egy kétbalkezes FBI-ügynök, nőiesnek és csinosnak semmiképpen nem nevezhető. Mégis, mikor a Miss America verseny résztvevői kerülnek veszélybe, a lány hirtelen fontos ember lesz. Be kell építeniük a versenyzők közé, akkor is, ha ez szinte lehetetlen, mert ő az egyetlen női ügynökük. Gracie-t profik veszik kezelésbe, de az idő nagyon rövid. Sikerül-e beilleszkednie a gyönyörű, magabiztos nők közé és közben lefülelnie a titokzatos terroristát?


Szereplők:
Főszereplők:
- Gracie:

Már kiskorában sem félt összeverekedni a fiúkkal, így érthető, hogy nem egy szokványos női szakmát választott. (Persze, vannak női rendőrök, de akkor is...) Okos, és a kelleténél kicsit többször hallgat a megérzéseire/érzelmeire. A kollégái utálnak vele dolgozni, nem bíznak benne... ennek ellenére Gracie önbizalma viszonylag stabil.
Nagyon félt a szépségversenytől, hiszen mindegyik versenyzőt üresfejű libának tartja. Persze, kellemesen kell csalódnia. :)
Igen egyedi és érdekes produkciókkal mutatkozik be, szóval, ha ez a való életben játszódna, kb. a 10. percben a közönség is tudta volna, hogy ő nem oda való. Meg mellesleg, hová tűntették az igazi Miss New Jersey-t? :D
Gracie (igazából csaltam, mert ez a kép a második részből van)

Gracie életéből kimaradt a sminkelés, öltözködés és pasizás, szóval annyira vicces nézni, ahogy ezeket most tanulgatja a kamerák előtt. :)
Annak ellenére, hogy a lány gyenge 2-t érdemelne érzelmek és emberi kapcsolatok tantárgyból, az újdonsült barátnőihez nagyon ragaszkodik. És ez tök jó. :)
Nagyon bírtam Gracie csipkelődős humorát és a beszólásait. Imádom az ilyen humorérzékkel megáldott embereket (ezért szeretem annyira a barátomat is :D ) . Szóval... tényleg telitalálat a film.

- Cheryl:

Miss Road Island, szöszi, hatalmas szívvel. Gracie-vel azonnal barátok lesznek. Kicsit butuska, de azért idővel rájön az összefüggésekre. Ő olyan igazi anyuci típus, mindenkivel kedves, mindenkit véd... egyszóval, ő a cuki kislány a filmben.
Cheryl

Mellékszereplők:
- Matthews ügynök:

Gracie titkos szerelme. Nekem személy szerint nem volt szimpi, mert nagyon arrogáns volt, és lenézte a nőket, úgyhogy... fújj.
- Victor Melling:

Gracie mentora, régen az egyik leghíresebb stylist volt. Ő volt a másik, akinek a beszólásain szétröhögtem magam. :D

- Kathy Morningside:

A verseny szervezője, tud Gracie igazi kilétéről.


Kedvenc szereplő: Gracie.
Legellenszenvesebb karakter: Matthew ügynök.
Legjobb rész: Mikor táncolnak .
Legrosszabb rész: Passz... nem volt.
Kedvenc idézet: "Nem látja, hogy éppen suhanok?" :D Gracie itt tanulja a helyes járást, és majdnem elüti egy taxi.


- Miss Congeniality 2 : Armed and Fabulous (Beépített szépség2: Csábítunk és védünk):


A sztori:

A szépségversenynek köszönhetően Gracie hatalmas hírnévre tett szert. A munkája már nem érdekli, a külsejére fordítja a figyelmét. Mikor azonban barátnőjét, Cheryl-t és a műsorvezetőt, Stan-t elrabolják, újra be kell piszkolnia gondosan manikűrözött kezét. Az új kollégájával, Sam-mel együtt nekivágnak a feladatnak. Csak az idő rövid... ha nem találják meg őket pár nap alatt, Cheryl-ék meghalnak...
Részlet a filmből

Új szereplők:
 
- Sam:

Nagyon erőszakos és könnyen ideges lesz. Ő az FBI új üdvöskéje, mivel kemény és megállíthatatlan. Nem egy nőies jelenség ő sem. Gracie-vel ki nem állhatják egymást, és ez csak nagyon lassan változik meg.
Lenézi Gracie-t, mert szerinte már nagyon elpuhult, és semmihez sem ért, ugyanolyan üresfejű liba, mint a többi szépségverseny-résztvevő.
Sam
Sam-et a modora miatt nem zártam a szívembe, de egyébként, ha néha kedvesebb lett volna, lehet, hogy megkedveltem volna.



Kedvenc szereplő: Mivel Gracie kicsit unalmasabb lett, és Sam-et nem kedveltem meg, ezért sajnos senki.
Legellenszenvesebb karakter: Sam, de csak a modora miatt.
Legjobb rész: Mikor a melegbárban vannak.
Legrosszabb rész: Az eleje, mielőtt még beindul a sztori.
Kedvenc idézet: "Gracie Hart vagyok, akkor is, ha úgy nézek ki, mint egy impotens zsiráf..." :D



All about it:

Nagyon tetszett, rengeteget nevettem.
Sablon karakterekkel teletömött nem sablonsztori, szóval nekem elnyerte a tetszésemet. Ilyen filmet még nem láttam. Csak sablonosat.
Ajánlom mindenkinek, aki szereti a női hősöket, a picit romantikus-akciózós vígjátékokat és a kötözködő humort. :)



 Egyéb:
Kértem a blogról egy kritikát, és elég gyorsan kaptam is választ.
Akit érdekel, az itt találja. :)
A blogot szeretném egy kicsit felturbózni, kinézetileg, úgyhogy lehet számítani változásra. :)



Ez most ennyi lenne, úgyhogy pápá!
Jó sokára jövök, de kitartás.
Jók legyetek! :)









4 megjegyzés:

  1. Gondoltam már hogy megnézem.
    Xxx,Lia

    VálaszTörlés
  2. Ezt a filmet én is nagyon szeretem. :)
    Jó bejegyzés lett, jól fogalmaztál.

    VálaszTörlés