Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2015. május 16., szombat

Listen it: Taylor Swift

Sziasztok!
Ne haragudjatok, hogy múlt hétvégén nem jelentkeztem. :/ Osztálykirándulás volt---> nem volt net. Szombat este 11re értem haza, másnap meg elég sokáig aludtam, és mivel természetesen mindent aznapra hagytam, tanulnom kellett. :D

Ez a mostani bejegyzés se lesz hosszú. :( De igyekszem.



Taylor Swift az egyik kedvencem énekesem, így abszolút nem értem, hogy eddig miért nem jutott eszembe írni róla. Köszi, hogy kértétek, legalább nem marad ki! :)

Taylor még csak 25 éves, ennek ellenére az egyik legsikeresebb country-énekes a világon. Kiskorától kezdve költ, dalokat és regényeket ír és zenél.
2006-ban robbant be a köztudatba a Tim McGraw című dalával. Innentől kezdve nem volt megállás, a lány sorra írta az újabb és újabb dalokat.
Taylor



Nyílt titok, hogy a dalszövegeket a magánélete ihleti. Maga Taylor nyilatkozta egyszer, hogy 'aki hallgatja a dalaimat, tudja, mi történt velem az elmúlt pár évben'.
Ennek kapcsán sokakban felmerült a kérdés, hogy mennyire jó, hogy ennyire kiteregeti a magánéletét. Gondoljunk csak végig: Van egy pasija. Szakítanak. Taylor dalt ír arról, hogy a pasi mennyire szemét volt vele. A dal megjelenik és mindenki pontosan tudja, hogy kiről szól. Kicsit kellemetlen a srácnak, nem?
Persze, így Taylor kiírja magából a feszültséget/csalódást/dühöt, így nem nyomja tovább a szívét-lelkét, de... mondjuk lehetne úgyis, hogy nem az összes pasiutáló dalát adja ki, hanem csak néhányat. Vagy legalább ne lenne ennyire egyértelmű, hogy kiről szól.

Ennek ellenére én bírom Taylort. Nagyon. Hogy most se maradjon le a linkelgetés: Blank Space , Shake it Off , You Belong with Me , Love Story , Mine , The Story of Us , I Knew You Were Trouble , We Are Never Ever Getting Back Together , Red . Hú, de sok lett. Én ezeket szeretem tőle, de még csomó van, amit nem is ismerek. :D

Azért szeretem ennyire, mert minden élethelyzetre van dal, amit tudsz tőle hallgatni. :) Van összejövős dala, van boldog szerelmes, van szakítós (az dögivel...) és van, ami csak úgy.

Érdekességek:


  • Reading-ben született Pennsylvania-ban. Édesapja tőzsdeügynök.
  • Van egy testvére, Austin.
  • 9 évesen versenyt nyert a Szörny a gardróbszekrényemben című versével.
  • 11 évesen írt egy regényt. (Nem adta ki.)
  • Szerepelt a Valentin nap és Az emlékek őre című filmekben.
  • Számos díja van.
  • Legjobb barátnője Lorde és Emma Stone.
  • Sok pasija volt már, most nem sorolnám fel az összeset.



Mondtam, hogy nem lesz hosszú. (Igen, itt vége van. )
Remélem tetszett a rövidsége ellenére és tudtam újat mondani. :)
Holnap igyekszem jönni, de már nem merek ígérgetni... :/
Sziasztok! :)






2 megjegyzés:

  1. Hallgasd meg a Style dalt. Harry Styles -nak írta. Bocsi hogy nem írok komit de év végi hajrá van és rengeteg tanulnivaló.
    Jó bejegyzés lett.

    Xxx,Lia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Már éppen kezdtem aggódni, hogy hová tűntél...
      Egyébként semmi baj, abszolút megértem, nekem is nagy hajrá van. (Utolsó előtti hét szerdán 2 TZ-t is írunk.... :P )
      Nekem a Style nem tetszik annyira, ezért nem írtam bele. :/
      Köszi a dicséretet. <3

      Törlés