Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2015. július 28., kedd

Az a bizonyos lista

Sziasztok!
Ne haragudjatok, hogy mostanában kevesebbet írok, de nagyon meleg van és az internet is vacakol. :(
Plusz filmekről szeretnék írni, de előtte meg kellene nézni őket, ami a nehezen működő internettel nehéz lesz, úgyhogy várnom kell, míg újra otthon leszünk.
Addig is, már annyiszor emlegettem AZT A BIZONYOS LISTÁT, amin azok a dolgok vannak, amikről kértétek, hogy írjak... gondoltam megosztom veletek a listát, hogy tudjátok, hogy kb. mikről fogok írni a következő időszakban. Nyugodtan kommenteljetek, ha szeretnétek valamit, írok én bármiről.

A lista








 Mint azt láthatjátok, belinkeltem azt, amiről már írtam. De azért még bőven van dolgom, hiszen 10 feldolgozatlan elem van a listán. Ezek közül 9 film, ami kicsit egyszerűbb (kivéve a Step up, mert annak több része van), a Selection több időt fog igénybe venni, mert az is többrészes és még el kell olvasnom.
Persze nem csak ezek lesznek, hiszen rengeteg olyan dologról írtam már, ami nem volt a listán, mégis érdekesnek/szórakoztatónak/jónak tűnt és úgy gondoltam, megosztom veletek is. :)
Nem fogok eltűnni, ezt megígérem, de nagyon keveset vagyok otthon és így nehéz.
Ha van valami, ami nincs a listán, ti pedig szeretnétek róla olvasni, akkor írjatok "ha nem írsz ....-ról, megőrülök/kiugrom az ablakon/ mérges leszek" típusú kommenteket, én megijedek, és írok a kért dolgokról. :D De komolyan. Mármint ijedés nélkül.


Jövök még a héten, úgyhogy DON'T PANIC, és addig is legyetek jók, nyaraljatok és legyetek boldogok! :)

Sok-sok Pussy by me ;)
















6 megjegyzés:

  1. Demi lovato
    gyűrűk ura
    Harry Styles
    Liam Payne
    Niall Horan
    Louis Tomlinson
    Zayn Malik
    Perrie Edwards
    Jade Thirwall
    Jesy Nelson
    Leigh-anne Pinnock
    Los Angeles
    Las Vegas
    Hollywood
    Paris
    Angolul tanítani
    Mia és én
    Geronimo stilton
    Tea stilton
    Bexi sorozat(!!!!!!!!!!!!!!!!)



    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magamról rovat
      New York
      V mint Viktória
      Sam & cat
      ICarly
      Lakatos Levente
      Star wars
      Jennifer Aniston
      Jennifer Lopez

      Törlés
    2. Húha!
      Köszi. :)
      Ezzel el leszek egy darabig.
      Az 'angolul tanítani'-t nem teljesen értem, az mit akar jelenteni?

      Törlés
  2. Taníts meg angolul

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint én? Téged?
      Hú, hát... nem tudom.
      Az nehéz lesz.

      Törlés
  3. Taníts meg angolul

    VálaszTörlés