Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2015. július 31., péntek

Udvarlás Könyvekkel Könyveknek Book tag

Halihó!
Ez lesz az első tag-os bejegyzésem, nem volt tervbe véve, egyszerűen csak megláttam egy ilyen bejegyzést , és nagyon megtetszett. Gondolkodtam már máskor is ilyen jellegű poszton, csak nem tudtam, hogy hogyan fogadnátok, stb.
De ennek nem tudtam ellenállni, jók a kérdések és kivételesen válaszolni is tudok rájuk. :D
 Szóval lássuk.


  1.  Kölcsönös vonzalom-Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg
    1. MÉG nem vettem meg, de erősen tervbe van véve: A párválasztó sorozat első kötete (vagy akármelyik). Gyönyörű borítójuk van, nagyon jó az alapötlet, hogy egy szoknyás lány és mindegyik résznél más színű a ruhája. Ez az a könyv, amit egyből kiszúrsz a többi között a könyvtárban is.

    2. Első benyomás - Egy könyv, amit a fülszövege miatt szereztél be
       
      Hm... ilyen még nem volt.
    3.  Csábítás- Egy könyv csodálatos írással
      Simone Elkeles könyvei. Nagyon jó a nyelvezetük, jók a sztorik és izgalmasak a fordulatok. És a szerelem leírása sem merül ki a "sokáig néztek egymás szemébe, aztán megcsókolták egymást" típusú mondatok halmozásával.
    4. Első randi-Egy első rész, ami után a sorozat többi részét is olvasni akartad
       A Lélektársak sorozat első kötete. Karácsonyra kaptam a (már felnőtt) unokatesómtól. Az első 20 oldal annyira nem tetszett, de utána beindult a történet és egy nap alatt kiolvastam. :) Utána természetesen be kellett szerezni a maradék 2 részt is.
    5. Éjszakai telefonálások- Egy könyv, amit egész éjjel olvastál
      Na, ez a másik, amire nem tudok válaszolni. Nem szoktam éjjel olvasni, két okból. Először is, alapból marha nehezen alszom el, nem kell még fokozni azzal, hogy sokáig olvasok, mert akkor ébren forgolódhatok hajnalig. Másrészt, a szüleim legkésőbb 11-kor amúgy is aludni küldenek. :)
       
    6. Mindig rád gondolok-Egy könyv, amit nem tudsz kiverni a fejedből
      Hm... jelenleg a Bűn és bűnhődés , de ez csak iskolai ártalom, ugyanis kötelező. Egyébként a barátnőimmel spontán idézünk a SZJG-ből bárhol, bármikor.
    7. Testi kapcsolat-Egy könyv, aminek imádod az érintését
      Szabó Magda Álarcosbál-ja. Nekem keményfedelesben van meg, és az olyan könyvek szerintem sokkal jobban, mint a puhák.
    8. A szülőkkel való találkozás - Egy könyv, amit a családodnak és a barátaidnak ajánlanál
      Húha húha... Az Időtlen szerelem-trilógia. Persze szülőknek nem, inkább barátoknak.
    9. A közös jövő- Egy könyv/sorozat, amit sokszor el fogsz olvasni a jövőben
      Na igen... inkább az a kérdés, hogy mit nem. Dupláztam a SZJG-ből, a Lélektársakból, az Időtlen szerelemből, az Abigél-t és az Álarcosbál-t szerintem külön-külön minimum 6szor lenyomtam... amelyik könyv tetszik, azt biztos elolvasom még egyszer. Vagy többször.
       


 Remélem tetszett. :)
Ha akarjátok, akkor csinálok még ilyet. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése