Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2016. június 28., kedd

A kegyetlen igazság a SZJG-ről

Sziasztok!
Néhány napja elkezdtem visszaolvasni a régebbi bejegyzéseimet, olyan 'na nézzük milyen viccesen írtam pár éve' stílusban. A SZJG-ről szóló írásomnál eszembe jutott valami, amit bele kellett volna írnom. Tehát afféle hiánypótlásként, ezt most megteszem.





A mellékszereplőket eléggé háttérbe szorítottam abban a bejegyzésben . Kinga pl. teljesen kimaradt. Mivel vele kapcsolatos a világmegváltó ötletem, ezért kicsit kifejteném.
Kinga mindenkiben úgy maradt meg, mint az erős, feminista karakter. Okos, büszke is a tudására, kiáll magáért és nem hagyja, hogy bárki irányítsa. Ez alapján Kinga az abszolút hős -típus.
Na de már most. Most jön a sokkolós rész.
*dobpergés*
A könyvben nem Kinga, hanem RENI AZ IGAZI HŐS. *meglepett sikolyok*



Amennyiben lenyugodtál, úgy folytatom.
Reni a csöndes jókislányságával tényleg nem tűnik egy hősnek. Kinga sokkal inkább. De egy valami van, ami miatt mégis Renit érzem hősnek.
Kinga eleinte a menő csajokkal lógott. A sorozat vége felé kiderül, hogy ő nem ilyen igazából, hanem teljesen normális, leszámítva, hogy egy pszichopata. :D
Reni az elejétől kezdve ugyanolyan volt, rendes, csendes, 'nyomi', sose próbált megfelelni az elvárásoknak.
Vagyis.... (most jön a kifejtés)
A mesékben a hősök általában magasról tesznek a világ véleményére és elvárásaira. Olyanok, amilyen akarnak lenni, ahogy nekik jó. Nem befolyásolja őket, hogy szeretik vagy utálják őket, mert előbb-utóbb úgyis eljön az ő idejük.
Ezek alapján Reni sokkal inkább heroikus alkat (az irodalomórák megtették a hatásukat... :D ), mint Kinga. Természetesen Kinga is egy erős női karakter, de nekem ez a 'megjátszom magam' dolog, kicsit visszavett a 'Kinga-imádatból'.

Most, hogy tudjátok ezt is, mit gondoltok, ki a jobb? Kinga vagy Reni?


Amennyiben ezzel a poszttal tönkretettem az életedet és leromboltam gyerekkorod illúzióit, úgy bocsáss meg nekem, vagy ha ez nem megy, írj egy dühöngő kommentet, szívesen online vitázok bárkivel! :D

Majd még jövök valamikor, addig is várom a reakciókat. :)
Puszi to everyone, kivéve, aki fertőző beteg, mert nem akarok elkapni semmit.
by me











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése