Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2016. július 14., csütörtök

Might Love it: Lakatos Levente

Sziasztok!
Ismét hosszú kihagyás után jelentkezem, ismét egy lista-elemmel.





Mielőtt megírtátok nekem, hogy írjak róla, nem is hallottam a nevét. Aztán mit ad Isten, belefutottam a neten egy cikkbe, ami róla szólt és egy írásába. :)

Azoknak, akiknek szintén idegenen hangzik a neve, kicsit bemutatnám.
Levente egy 30 éves író, aki már kiskorától kezdve rajong az irodalomért. Kezdetben a színészettel és a modellkedéssel is foglalkozott, majd átpártolt az újságíráshoz. 17 évesen publikálták az első cikkét, még pedig a tinimagazinban, az IM-ban.
19 évesen egy ifjúsági műsor műsorvezetője lett az MTV-nél.

Mostanában a StoryOnline nevű internetes portálra ír, időközben megjelent 8 könyve.
2008-ban egy fiataloknak szóló 'életmód tanácsadó' könyvvel kezdte, onnantól kezdve csak regényeket ír. Az első regénye a Barbibébi, amely állítólag tiniregény akar lenni, de a részletek alapján, amiket a neten találtam, én rátennék egy 16-os karikát. Minimum. És a moly.hu-n eléggé nagy közutálatnak örvend.
A többi könyve az 'erotikus regény' kategóriába tartozik, ergo ha 15 alatt vagy, akkor komolyan mondom, hogy várj még ezzel. (Ilyen címekkel, hogy Aktus, Bomlás és Szigor, szerintem kb. felmérhető, hogy miről szólnak.) Ezekből is láttam részleteket. 17 éves vagyok és nem úgy szoktam olvasni, hogy átugrom az ilyen szempontból durvább részeket. De kösz, ezeket azért nem.



Érdekességek:

  • Dalszövegeket is ír. pl. SP-nek
  • 2010 óta a Drogmentes Magyarország Klub tagja.
  • Háromszor nyerte el 'Az év szórakoztató könyve' díjat, kétszer pedig 'Az év írója' lett.



Ennyi lett volna, jövök még, kevesebb szünettel, mint most...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése