Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2017. szeptember 26., kedd

Love it: Cecilia Balagot

Sziasztok!
Nagyon sajnálom, hogy eddig kellett várnotok az új bejegyzésre. Elindult az egyetem és sokkal durvább, mint vártam. Rengeteget kell olvasni, ami nem lenne baj, ha nem érthetetlen szakirodalmat kellene, valamint a szociál-antropológia és társai igencsak rémisztőek. (Mielőtt valaki megkérdezi. Ötletem sincs, mit jelent. :D )
A mostani bejegyzés nagyon rövidke lesz, mert nem igazán találtam anyagot hozzá, de azért remélem tetszeni fog.



Cecilia Balagot egy fiatal amerikai színésznő, aki itthon nem nagyon forog közszájon, pedig fiatal kora ellenére jelentős sikereket ért el. A lány 2001 áprilisában született (tehát 16 éves) Long Beach-en, California-ban. (Amanda és barátnői is jártak ott. :D )  Két testvére van, Brendon és Zac. Mivel kiskorú, természetesen suliba jár, amikor éppen nem forgat.
A lány tudhat valamit, mert az első szerepét 7(!!!) évesen kapta a Vészhelyzet című tévésorozatban. A karrierje 13 éves korában indult be igazán, amikor megkapta Grace Sanchez szerepét a Született feleségekben. (Nyilván nem egy feleséget játszott 13 évesen, szóval nyugi! :D) Ugyanabban az évben szerepet kapott egy filmben is, melynek címe Growing Up and Down, ahol egy gimis lányt alakít. (Lehet, hogy én vagyok béna, de nem találtam magyar címet, tehát lehet, hogy nincs szinkronja???)
Még mindig 2014-ben járunk és Ceci sikert sikerre halmozott, ugyanis a Riley a nagyvilágban című Disney-sorozatban is kapott egy szerepet.
Cecilia Balagot, aki 2014-ben kimaxolta a sikerfaktort

2015-től folytatódott a sikerszéria, a History of Radness című filmben megkapta élete első majdnem főszerepét. Ez egy zenés film, szerintem leginkább a Limonádéra hajaz.
Jelenleg ez a legutóbbi filmje, azóta a Disney-sorozatban játszik.
A 16 éves lánynak még nem volt kapcsolata és jelenleg is szingli. Egyszer felrakott egy képet az Instagram-ra, ahol Cory Fogelmanis társaságában látható és ezt a feliratot írta hozzá: "my fake boyfriend", vagyis "az álpasim". Nekem ebből mondjuk baromira az jön le, hogy esetleg titokban együtt vannak és ez amolyan "úgy jelentem be, hogy együtt vagyunk, hogy kijelentem, hogy nem" típusú dolog is lehet. Vagy megint túlgondolom? :D


Összefoglalva, szerintem erre a lányra nagy jövő vár, ugyanis 16 évesen eljutni idáig komoly teljesítmény és ezért igenis lehet példakép. A filmes vonalat kellene folytatnia és nem beleragadnia a Disney-sztár szerepbe, mert sose fogják teljesen komolyan venni, ha csak tinisorozatokban játszik. Selena Gomez is váltott és mennyire jól tette! Filmjei, szinkronjai és dalai jönnek kb. évente, míg a Disney-időszakban a legtöbb idejét a sorozat vette el. Nem vagyok az ilyen sorozatok ellen, de egy idő után az ember kinő belőle és ideális esetben észreveszi, hogy már nem neki való a dolog. :)

Nagyon sajnálom, hogy csak ennyit tudtam nektek hozni róla, mivel még kiskorú, ezért mindenféle törvények védik a magánéletét, így a neten sincs róla túl sok minden. Mivel tini és nem egy barlangban él, ezért az összes közösségi médián fent van, úgyhogy meg lehet keresni őt, ha érdekel titeket. :)
Igyekszem hamarabb jönni a következő bejegyzéssel, mint ezzel, de addig is sok sikert mindenhez és legyetek jók!











4 megjegyzés:

  1. Imádom őt, mióta láttam a Riley a nagyvilágbanban. Egyszerűen fantasztikus ez a lány!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek, és még bőven van lehetősége elkápráztatni minket. :)

      Törlés
    2. Nagyon is! Csak kár, hogy kevés dolgot szinkronizálnak magyarra is, amiben szerepel.

      Törlés
    3. Ezzel sajnos nem tudunk mit csinálni... :(

      Törlés