Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2018. szeptember 16., vasárnap

I'm still here

Halihó!
Biztosan azt hiszitek, hogy eltűntem és feladtam a blogolást és így kész vége, ennyi volt. DE, mert általában én nálam mindig van egy de, szeretném jelezni nektek, hogy a fenéket tűntem el! Itt vagyok, élek s virulok, ugyan ismét kezd elborítani az egyetemi tanulnivaló halom, de kész vagyok visszatérni! Csak akkor némi aktivitást is szeretnék látni a másik oldalról...
Igen, jól olvastad. Nem azt szeretném látni, hogy megírom a bejegyzést és lesz neki 6 megtekintése azt csók, ennyi. Szeretném visszakapni a kommentjeimet, ugyanis egy éve kaptam az utolsót. :( Szeretnék újra beszélgetni az olvasóimmal.
Nem tudom pontosan, hogy milyen sűrűséggel tudnék írni. Szerintem kéthetente, legrosszabb esetben havonta mehetne a dolog. Én szívesen fáradozom azért, hogy működjön ez a dolog, de ahhoz TI is kelletek. Aktivizáljátok magatokat, olvasgassatok, írjátok oda, ha hülyeségeket írtam vagy simán ami eszetekbe jut! Névtelenül is tudtok kommentelni, nem fogom látni, hogy ki kicsoda, szóval csak nyugodtan.
A következő rendes rész érkezik a jövő hétvégén és egy tök jó könyvről fog szólni. :) Addig is, ha itt vagy és elolvastad ezt a kis írást, kommentelj valamit! Felőlem a lábméreted is lehet, csak szeretném látni, hányan vagyunk. :D
Pusszantás,
By me

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése