Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2014. szeptember 7., vasárnap

Might Listen it: One Direction

Helló!
Újabb kérés érkezett, ezúttal zenei ügyben. Én személy szerint imádom ezt a bandát, de mivel tudom, hogy vannak, akiknek a hátukon a szőr feláll ettől a csapattól, Might jelzővel illettem őket. :)



A srácokat a 2010-es X-faktorban fedezték fel. Külön indultak, de egyenként nem voltak elég jók, hogy az élő show-ba jussanak, ezért Nicole Scherzinger kitalálta, hogy rakják egybe az 5 srácot, így a fiúk együtt mentek tovább. Egy irányba, innen jött a One Direction név.
Az 1D
A tagok:
  • Harry Styles (a göndörke)
  • Liam Payne (a fura rövid hajú)
  • Niall Horan (a szöszi)
  • Zayn Malík (a fülbevalós)
  • Louis Tomlinson (a legcukibb... jó, ez egyedi vélemény, mindenkinek más jön be)

Eddig 3 albumuk jelent meg. (Up All Night, Take me home, Midnight Memories) Valamint 12 kislemezük.
Rengeteget turnéznak, majd jönnek Magyarországra is... (yeah)
Nekem ezek a kedvenceim tőlük: What makes you beautiful, One thing, Rock me, Up all Night, Kiss you és One way or Another.


Nos, kicsit rövid lett, de nem bírok többet. Jövőhét végén kivesézem a Harry Potter-t, egy jó hosszú posztban.... legalábbis a terv ez. :D
Sziasztok!


2 megjegyzés:

  1. Szia köszi hogy írtál róluk bár én nem bántam volna hogyha hosszabb lenne most nagyon csalódott vagyok.
    Xxx,Lia

    VálaszTörlés