Minden bejegyzés elejére

Minden bejegyzéscím elé képzeljétek ezt: You must...

2014. szeptember 27., szombat

Watch it: Just Go with It (Kellékfeleség)

Ez a film is olvasói kérés volt. (Amúgy a kérések óta idegbajosan figyelem a TV-újságot, hátha leadják valamelyik filmet. Ja: ma este lesz az M1-en a Szeretném, ha szeretnél... az is rajta van a listán. Poszt lesz róla, csak előbb szeretném megnézni. :D )
Szóval, visszakanyarodva a gondolatmenetre, megnéztem a Kellékfeleséget. Tetszett, mert aranyos film. Picit sablonos, meg tudjuk, mi lesz a vége, de akkor is. Jópofa.


- A sztori:

Danny egy plasztikai sebész, sikeres a szakmájában, és elég gazdag. 20 éve egy nagy csalódást élt át, ezért azóta óvatosabb a szerelemben. Jegygyűrűt hord, miközben nem is nős, de így legalább nem akarnak hozzámenni az alkalmi partnerei. Azonban találkozik Palmer-rel, akibe beleszeret. A lány viszont nem akar foglalt pasival kezdeni, így Danny elkezd kamuzni, hogy éppen válik a feleségétől. Csakhogy Palmer látni akarja az asszonyt.
Danny az asszisztensét, Katherine-t kéri fel, hogy játssza el a feleségét. ( Katherine elvált nő, 2 gyerekkel. ) A szerepjáték talán túlságosan is jól sikerül, hiszen a társaság nemsokára Hawaii szigetén találja magát, Katherine gyerekeivel és Danny unokatestvérével együtt. És már lassan senki sem tudja, hogy mi igaz, és mi nem...
A film plakátja
- Főszereplők:
-Danny:

A humoros, jófej és laza doki. Nagyon 'macsó', mindig, mindenhol, mindenkit fűz. Mikor feltűnik Palmer, elgondolkodik rajta, hogy nem kellene-e megállapodnia. Annak érdekében, hogy bevágódjon a lánynál, elképesztő dolgokat kamuzik, amiknek egy részét nem igazán tudja fejben tartani...
Sokkal egyszerűbb lenne, ha felvállalná a múltját, és bevallaná az igazat, de nem teszi. Fél a múltjától, és menekülni akar az emlékei elől.
Szerintem Danny olyan, mint a legtöbb ember, hiszen kb. mindenki múltjában van egy sötét folt, amire nem akar emlékezni. Azonban nem kellene teljesen másnak kiadnia magát, mint aki valójában.
Danny
Amúgy nem is helyes. Kereshettek volna a filmre valakit, akiről jobban elhiszem, hogy nagy nőcsábász. Mert Adam Sandler-ről nem hiszem el. :)

- Katherine:

Danny asszisztense. A férfi vele osztja meg minden gondját, így nagyon bizalmas a viszonyuk. Katherine nem is ellenkezik túlzottan, mikor Danny megkéri, hogy 'ugyan, játssza már el, hogy ő a felesége'.
Mivel Katherine elvált anya, nem igazán értem, hogy miért nem szállt ki az egészből, mikor látta, hogy a dolog egyre nagyobb és bonyolultabb. Könyörgök, ott van a 2 kisgyerek, nem értik az egészet, és nem fura, hogy az anyjukat egy vadidegen nő egy olyan pasas feleségének hiszi, aki nem is az apjuk??? Mindegy.
Persze, ameddig nem jutnak el Hawaii-ra és a film nem kezd el a végkifejlet felé haladni, addig Katherine-t nem tüntetik fel valami hú, de szépnek. Szemüveges, copfos, köpenyes asszisztens, de nem bombázó. (Nem akarok megbántani 1 szemüveges, copfos lányt se, tekintve, hogy én is az vagyok...)
Katherine
Szóval, Katherine is a tipikus 'rejtett bombázó' kategóriájú nő. Mert persze kiderül, hogy gyönyörű, csak Danny-nek nincs szeme, és pont akkor tűnik fel neki, amikor egy másik nőt fűz.
Katherine-t is kísérti a múltja, hiszen feltűnik régi riválisa, Devlin.
Ja, igen. Jennifer Anniston nagyot alakított a filmben. Eddig nem szerettem, azok alapján, amiket olvastam/ hallottam róla. (amúgy ez az 1. filmje, amit láttam) De most megszerettem. Iszonyatosan jó humora lehet.

- Palmer:

A fiatal szöszi, aki felkelti Danny érdeklődését. Szép, és nem buta, hiszen matektanár. Nagyon érzelmes és indulatos lány.
Mikor meglátja a gyűrűt, nagyon kibukik, hiszen a szülei egy házasságtörés miatt váltak el, és nem akarja, hogy Danny 'családjával' is ez legyen. Nem nagyon hagyja magát meggyőzni, hogy Danny rendes srác.
Nagyon megdöbben, mikor találkozik Katherine-nel. Nem erre számított, szerintem. Valószínű, úgy képzelte el a 'feleséget', mint egy házsártos, idegeskedő, csúnyácska, nála sokkal idősebb nőt. Hát, pont nem.
Palmer

Palmer okos nő, meg nem az tipikus 'szőke, szép csaj, ergo nincs agya' típus, de azért szerintem minimum gyanúsnak kellett volna találnia a szitut. Meg talán egy kicsit jobban megismerni a pasit...

Mellékszereplők:
- Devlin:

Katherine régi iskolatársa. A lányok utálták egymást, és folyton versenyeztek. Ez most sincs másként. Devlin ugyanis előkerül. Persze, a legrosszabbkor. (Nem lövöm le a poént...)
Róla nem találtam rendes képet, de annyit mondok, hogy Nicole Kidman játssza, vörös hajjal.



- Az egészről:

Vicces, aranyos, rövid. A végét egy kicsit összecsapottnak éreztem, hirtelen túl gyors volt a fordulat.
Lehetett volna szebben is megoldani. Ja, akkor meg túl giccses lett volna. Akkor bocs, mégsem.
Ez is olyan 'barátnős' film. Jót lehet rajta nevetni. Meg az egész olyan csajos.
Kedvenc szereplő: Katherine kislánya.
Legellenszenvesebb szereplő: Danny, nem bírtam. Idegesítő volt, és hazudozott. Kinek kell ilyen pasi?
Kedvenc rész: Devlin felbukkanása.
Legrosszabb rész: A vége, mert szerintem nem elég kidolgozott.
Kedvenc idézet: "Nem is vagy lotyó, Palmer."




Na, ez a kérés kipipálva. Nem, nem felejtettem el Londont sem, de a következő poszt egy könyvről fog szólni. Utána jön London. Meg a Little Mix. Vagy más sorrendben.
Sziasztok!












6 megjegyzés:

  1. Milyen könyvről fogsz írni?köszi hogy szóltál hogy ma lesz a film megnézem feltétlenül. Holnap lesz poszt Légyszi.
    Ja és még kell hogy dicsérjelek a terjedelem miatt

    Xxx,Lia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anna és a francia csók :) most olvastam
      Nem tudom ma írni, itthon kicsit feszült a légkör. De igyekszem a héten, mert szerintem lesz 1 szabad délutánom.
      Köszi :)

      Törlés
  2. Ohh és hogy tudd, otthon a kakit Devlinnek hívjuk! :DD
    nagyon tetszett, egyik kedvenc filmem. Jennifer meg az egyik kedvencem, nagyon jó ő is! :)

    Puszi
    egy olvasód

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy írtál.
      Ja, és ez a másik kedvenc idézetem a filmből... :D

      Törlés
  3. Mikor jön a kövi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, de most nem sikerült ide részt hozni. Van egy rövidke Amanda, de az se lett egy remekmű... :/ ne haragudj

      Törlés